Kurzusaink

Oktogon Tánc Centrum

Pilates
Kiegészítő stílusok

Pilates kurzusok

Aktuális kurzusok:

Válassz egy kurzust:

GERINC NYÚJTÓ ÉS STABILIZÁLÓ PILATES ÓRA

A pilates mozgásforma táplálkozik a jóga pozíciókból, a gimnasztika elemeiből, de számos egyedi gyakorlatot is tartalmaz.

A módszer elsődleges célja testünk tudatos használatának elsajátítása és az „(erő)központ” megerősítése. Főszempont a gerinc védelmét biztosító izomcsoportok koncentrált átmozgatása és erősítése, ám sok feladatban érvényesül azon izomcsoportok fejlesztése is, melyek segítségével lekerül a terhelés különböző ízületeinkről.
Alakformáló hatása szintén meghatározó. (Fontos tudni azonban, hogy lassú és folyamatos mozgásról van szó, nincs jelentős verejtékezés, pulzusszám emelés. A pilates nem „zsírégető torna”, rendszeres végzése mégis jelentős változásokat eredményezhet.)

A gyakorlatok közben alkalmazott koncentrált légzésnek köszönhetően kiváló stressz oldó hatással is bír. A feladatok végzése közben minden egyes mozdulat megfelelő koncentrációt igényel egészen a kiinduló helyzettől a feladat befejezéséig. Ez sok esetben segít abban is, hogy figyelmünket a hétköznapi gondolatokról saját magunk működésére tereljük, mely szintén stresszoldó hatást biztosít.

Órámat szeretettel ajánlom KORTÓL és NEMTŐL FÜGGETLENÜL mindenkinek, aki:

- valamilyen mozgásszervi problémával küzd (különös tekintettel a derékfájdalmak, csípőbántalmak, térdproblémák, és nem gyulladásos eredetű vállfájdalmak esetében)

- azoknak, akik több órás ülő munkát végeznek (hiszen kiválóan fejleszti a törzs izmait, amelyek ezáltal képesek a gerincoszlop megfelelő megtámasztására)

- a nehéz fizikai munkából fakadó ízületi, és gerinc bántalmak elszenvedőinek

- fiatal anyukáknak, akik szeretnék visszanyerni szülés előtti formájukat, vagy enyhíteni derékfájdalmaikat

- azoknak, akik alakjukat ízületkímélő módon, izomzatuk erősítésével szeretnék formálni, karbantartani

- olyan sportolóknak, táncosoknak, akik fontosnak érzik a központjuk megerősítését, az egyensúlyuk fejlesztését, térdük (és a többi esetleges ízületi) problémájuk megelőzését, vagy a már meglévő bántalmak kezelését

- azoknak, akik a mindennapi stresszhelyzetet szeretnék egy egészséges, koncentrált mozgás végzésével levezetni

 

 

 

Aki a kurzust tartja:

Előjelentkezés

Előjelentkezést csak a már meghirdetett (dátummal, időponttal rendelkező), az órarendünkben is látható kurzusokra fogadunk el!

Kérjük, hogy csak abban az esetben küldd el előjelentkezésed, ha biztosan jelentkezel a kurzusra! Az adminisztráció menete megkívánja, hogy a befizetés előtt legalább egy nappal elküldd nekünk az adatokat. A péntek délutánt követően beérkező adatok feldolgozását hétfőn tudjuk megkezdeni.

Kérjük, csak akkor add meg az adataidat, ha még sosem jártál hozzánk és nem szerepelsz iskolánk rendszerében.

Ha bármilyen okból kifolyólag végül mégsem tudod vagy akarod elkezdeni a kurzust, ill. ha az első alkalommal nem tudsz eljönni, kérjük, minden esetben küldj egy e-mailt (recepcio@tanciskola.hu) nekünk vagy telefonálj be (+36 (1) 302-3434; +36 (30) 526-5485)! Köszönjük.

Oktogon Tánc Centrum Egyesület

1062 Budapest, Aradi utca 1.,
Postacím: 1399 Budapest, Pf. 605.

  • dummy+36 (1) 302-3434

  • dummy+36 (30) 526-5485

  • Általános információk: info@tanciskola.hu

  • Tanfolyami információk, jelentkezés: recepcio@tanciskola.hu

Hírlevél feliratkozás

Add meg E-mail címed és iratkozz fel hírlevelünkre!